W okresie wiosenno-letnim grillowanie jest jednym z ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków. W maju 2024 r. marka Flambit rozpoczęła akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Poprzez inicjatywę chce docenić osoby, które operują rusztem, podczas biesiadowania z rodziną czy przyjaciółmi.
- Grillowanie jest nad Wisłą postrzegane niemalże jak sport narodowy. Nie grillujemy wyłącznie ‘od święta’, a wiele osób przygotowuje dania na grillu także na co dzień na obiad czy kolację. Należy pamiętać, że równie ważne jak przyrządzanie potraw jest odpowiednie przygotowanie sprzętu i bezpieczne rozpalenie ognia. Za te czynności, jak i stanie przy ruszcie, podczas spotkań w gronie rodziny lub znajomych, najczęściej odpowiada jedna osoba – stąd poprzez naszą inicjatywę chcemy zwrócić uwagę na rolę Głównego Operatora Grilla – podkreśla Karol Kowalski, Menadżer ds. sprzedaży w Darchem.
W ramach kampanii realizowane będą działania komunikacyjne w mediach społecznościowych Flambit, prowadzona będzie współpraca z influencerami, a także zorganizowany zostanie konkurs fotograficzny z nagrodami.